Oei, keepertjes toch

BEVO 3 (zon)

Bart Smets (schot)
... (afstandschot)
Jeffrey Daniels (vrije trap)
Stan Vissers (afstandschot)
Assist: Jacco Kempen

10 april 2022 12:00

J.T.M. Dielissen

Sportpark Beringe Buiten
Past. Geurtsstraat 3
5986NN
BERINGE
tel. 077-3074431

Op zondag 10 april staat de uitwedstrijd in Beringe op het programma. Na een lekker bakkie koffie van Cor voor de leiders mogen de spelers op jacht naar de 3 punten.

Om 12:02 start de wedstrijd in Beringe. Na een klein kwartier spelen komen wij op voorsprong. Bart is scherp op een verkeerde aanname van de keeper waarna hij de bal vakkundig in het doel werkt. Na deze voorsprong gaat de thuisploeg op zoek naar de gelijkmaker. Tot grote kansen leidt dit nog niet. Tijdens het typen van de vorige zin valt dan wel de gelijkmaker. Mats laat helaas een afstandschot door zijn 2 handen gaan.

Rust.

Om 13:04 geeft de man in het groene shirt het signaal voor de 2de helft. Na 4 minuten spelen komen wij op achterstand. Een lange bal komt bij een Bevo speler die de bal achter Mats in het doel schuift. Halverwege de 2de helft is Stan dicht bij de gelijkmaker. Zijn schot raakt de lat en ook de rebound van Stan gaat tegen de lat. In de 79ste minuut valt dan wel de gelijkmaker. Een vrije trap van Jeffrey van een meter of 45 valt bij de 2de paal binnen. Een aantal minuten later weet Stan wel het net te vinden en komen wij weer op voorsprong. Jacco legt de bal perfect klaar voor Stan die de bal op de pantoffel binnen schiet. Paar minuten later is het dan tijd en gaan de 3 punten terug naar Koningslust.

Weer eens een overwinning voor de geel-zwarte mannen. Met vooral hard werken een achterstand knap omgezet naar een voorsprong/overwinning.

Winkie van de week: Mats
Hij zat bij de eerste tegengoal al met zijn gedachten bij de frituur. Het waren geen bitterballen maar een voetbal.