Gona 3 wint van de koploper!

S.V. Grashoek 4 (zon)

... (kopbal)
Rob Lemmen (afstandschot)
Assist: Jacco Kempen
Bas Lemmen (e.d.)
... (kopbal)
Paul Heldens (schot)
Koen Ottenheijm (afstandschot)
Roy Bos (schot)

6 maart 2022 10:30

J. Maas

Sportpark De Lust
De Koningstraat 26
5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4653226

Op een zonnige zondag morgen na de carnaval staat de thuiswedstrijd tegen het 'Poolse' Grashoek op het programma. Een op papier lastige wedstrijd tegen de koploper. Ook spelen wij vandaag in het geel-blauw als steun voor de mensen in Oekraïne.

Om 10:32 start een van de vele heren Janssen de wedstrijd. Nadat we een kwartier stand houden komen wij toch op achterstand. Een kopbal van Grashoek valt achter Mats in het netje. Na wat kansjes voor de gasten komen wij in de 34ste minuut op gelijke hoogte. Jacco legt de bal terug op Rob die de bal van 20 meter in het doel schiet. Net voor rust maakt Mats nog een knappe redding door de bal uit de bovenhoek te tikken.

Rust.

Na 4 minuten spelen in de 2de helft maken we weer een goal. Helaas wel in ons eigen doel. Een hoge voorzet komt ongelukkig tegen Bas aan waarna de bal ons doel in rolt. Paar minuten later wordt het 1-3. Een voorzet wordt in het lege doel gekopt. 2 Minuten later doen wij weer iets terug. Paul maakt de 2-3 na een uitstekende steekpass van Koen. De doelpunten vallen als warme broodjes. In de 61ste minuut wordt het 2-4 na een schot in de hoek. De volgende goal valt in minuut 65. Koen schiet de bal rustig over de grond in het netje. In de 88ste minuut maakt Koen de 4-4. Een matige uittrap van de doelman komt bij Koen die dit gelijk afstraft. In de 95ste minuut komen wij ook nog op voorsprong. Roy gaat alleen op de doelman af en rondt koelbloedig af.

Winst op de koploper! De carnaval heeft ons dus goed gedaan. Complimenten aan onze doelman Mats die een aantal puike reddingen had. Winkie van de week is Bas Lemmen na zijn schitterende eigen goal.