Gona 3 begint 5 minuten te laat

5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4653226

Op een zonnige paasmaandag staat de thuiswedstrijd tegen Neer op het programma. Een tegenstander die we nog niet eerder zijn tegengekomen deze competitie.

Om 9:49 uur start de wedstrijd onder leiding van de heer W. Verhaegh. Na 1 minuut spelen komen de bezoekers al op voorsprong. Het lijkt er op dat de mannen in gedachte nog bij de kermis zijn. De 0-2 valt ook snel binnen. In minuut 3 schiet Neer namelijk weer de bal in ons doel. In minuut 11 doen wij iets terug. Stan versiert een penalty die Bart binnen schiet. Even later is Koen dicht bij de gelijkmaker. Zijn schot raakt vol de paal. Na een klein half uur raakt ook Neer het houtwerk. Een vrije trap raakt de lat. Vlak voor rust denkt Rens de bal binnen te koppen. Helaas voor hem en ons gaat zijn kopbal over het doel.

Rust.

Om 10:50 start de 2de helft op veld 2. Na 20 minuten spelen gebeurt er veel minder dan in de 1ste helft. Wel heeft de technische staf het druk met de verzorging van de spelers en met de ballen halen die over het vangnet worden geschoten. 10 Minuten voor tijd hebben wij de 3de keeperwissel. Leuk statistiekje is dat wij vandaag meer keepers dan veldspelers hebben gewisseld. In de 85ste minuut valt dan de beslissing. Een vrije trap is te machtig voor onze doelman Kaj. Of wordt het toch nog spannend? In de 90ste minuut maken wij namelijk nog de aansluitingstreffer. Een voorzet van Peter wordt door Bart keurig afgerond. Hierna komt er geen kans meer voor ons en fluit de heer Verhaegh voor de laatste keer op zijn fluitje.

Een kleine nederlaag tegen een sterke tegenstander. Wel hebben wij toch een beetje gewonnen met de rentree van Peter van D. Volgende week spelen wij weer thuis. Dan komt Meijel op bezoek op sportpark De Lust.