Graslust JO17-1 wint weer

Baasdonkweg 25
5928NR
VENLO

Vandaag de belangrijke inhaalwedstrijd in en tegen Blerick JO17-2.
Van te voren werd benadrukt dat het heel belangrijk was om deze wedstrijd te winnen en dat moest ook kunnen gezien de stijgende lijn van de vorige wedstrijden.
In het begin van de wedstrijd gebeurt er weinig, maar dan in de 9e minuut een snelle uitbraak van Blerick en het is 1-0.
Daarna gooit Graslust alle schroom van zich af en begint zelf te voetballen wat resulteert in kansen.
In de 24e minuut een mooi afstandsschot  van Niek S en 10 minuten later een doelpunt  van Sem op aangeven van Joeri.
We gaan rusten met een 1-2 voorsprong en in de rust wordt benadrukt dat het belangrijk is om snel de 3e en eventueel meer doelpunten te scoren en het is belangrijkrijk om geen kansen weg te geven.
Graslust heeft wederom het beste van het spel alhoewel het begin van de 2e helft voor Blerick was. In de 56e minuut een doelpunt van Rens en in de 76e minuut scoort Quinten (hardwerkend en steeds dreigend) zijn welverdiende treffer op aangeven van Jelle.
Nu ff herfstvakantie en 30 oktober proberen we de draad weer op te pakken in en tegen Heythuysen.