Koningslust JO-11 - VCH JO-11

De Koningstraat 26
5984NJ
KONINGSLUST

De verwachtingen waren hoog gespannen vóór de start van de wedstrijd.
De nummer 1 van de poule VCH kwam op bezoek in Koningslust.
Volop gemotiveerd stapte de spelers van de JO-11 van Koningslust het veld op voor een sportieve wedstrijd.
De eerste goal viel na 10 min. 0-1 voor VCH.
VCH wist de stand uit te breiden tot 0-3, maar door een prachtig doelpunt van Lars kwam Koningslust weer terug in de partij.
Helaas moest een speler van VCH geblesseerd het veld verlaten, doordat er geen wissel mogelijk was, speelde we de wedstrijd verder.
De spelers van JO-11 maakten de spelers van VHC niet gemakkelijk door het goede positie-spel en een goede dekking op de spelers van de tegenpartij. Dit zorgde voor de nodige frustraties bij de spelers van de tegenpartij.
De wedstrijd ging over en weer, met doelpunten aan beide kanten.
Eindstand 5-7.
Helaas voor Koningslust een verloren wedstrijd, maar enorm trots op de goede inzet van onze TOPPERTJES!!