ST Grashoek/Koningslust JO13-1JM - Reuver JO13-2JM

Reuver JO13-2JM

Onder 13, JO13-1, 2e klasse 302

30 september 2017 13:00

Na een hele avond en morgen van regen lag het veld er in Grashoek weer pikobello bij. De lucht was opgeklaard en het was een fijn voetbaltemperatuurtje. De jongens hadden er zin in en dit was op het veld terug te zien. Vorige week hebben we kunnen wennen aan het niveau wat een stuk hoger is en Anton had goed duidelijk gemaakt dat er alles gegeven moest worden. Ook Jules en Tim waren weer van de partij en we gingen op zoek naar doelpunten. We kregen van de tegenstander ruimte om te voetballen en er werd goed gebruik van gemaakt. Met name Niek was goed op dreef. Hij was heel gevaarlijk met enkele solo's langs de lijn gevolgd door voorzetten. In de 10de minuut was het daarom raak via Rens die goed naar binnen was gekomen.Hierna ging het spel wat op en neer en we werden enkele keren via onze linkerkant onder druk gezet, maar Teun Mick en Gijs konden de aanvallen telkens afslaan, of af en toe een corner weggeven. Na 20 minuten was de druk op het Reuverse doel erg groot en konden we binnen enkele minuten 3 keer scoren via Niek, Joeri en Rens. Na een goede counter van Reuver, opnieuw via onze linkerkant werden we verrast en konden scoren, 5-1 wat de ruststand was. Direct in de 2de helft waren we niet direct scherp en al snel werden we verrast door een diepe bal, gevolgd door een schot op goal die erin ging en het was 5-2. De minuten erna waren weer voor de Gras-Lust combinatie en na enkele kansen en schoten net naast het doel mocht de uitblinkende Niek en Milan opnieuw scoren 7-2. Helaas was dit voor een prima keepende Job niet de eindstand. Ondanks goed uitkomen werd de bal toch over hem heen gestift, wat de eindstand op 7-3 bracht.
Samengevat hebben we een goede wedstrijd gespeeld die leuk was om naar te kijken. Wij hopen iedereen nog vaker te kunnen tracteren op deze wedstrijden. Wij als trainers gaan ervan uit dat jullie veel energie hebben gekregen van deze eerste 3 punten en dat jullie opnieuw heel goed jullie best doen op de trainingen en dan komen de resultaten van zelf wel. Publiek bedankt voor de aanmoedigingen en tot de volgende keer.