DE EERSTE WEDSTRIJD VOOR DE BEKER

ST Sparta'18/Kronenberg JO13-2

Onder 13, JO13-1, Groep 2 37

2 september 2017 13:00

Bekerwedstrijden zijn niet de meest gemakkelijke en dat was vandaag zeker het geval. De spelers wisten niet precies wat ze konden verwachten en daarbij was het team ook nog eens gewijzigd met noodgedwongen 3 invallers van de D2, die uitstekend hebben meegevoetbalt. In de oefenwedstrijd eerder in de week ging alles bijna van zelf, maar deze tegenstander was veel beter en duidelijk een maat te groot. Het wedstrijdbeeld was eenzijdig en we konden waren niet in staat om te voetballen. De tegenstander was veel beter en we konden geen vuist maken. We werden simpelweg overlopen en ondanks de goede inzet konden we de vele doelpunten niet voorkomen. Na de rust bleven we met de kop omhoog voetballen en kregen toch een paar kleine kansjes, maar we miste de kracht en natuurlijk wat geluk, anders hadden we een doelpunt kunnen tegenscoren.
Niet getreurd, volgende week is er een nieuwe kans.