Bekerwedstrijd!

ST Koningslust/Grashoek JO19-1

Onder 19, JO19-1, Groep 2 25

29 oktober 2016 15:00

Op deze prachtige nazomerse herfstdag staat de lokale derby Bevo JO19-1 - Grashoek/Koningslust JO19-1 op het programma. Na een uitgebreide warming-up kan de scheidsrechter fluiten voor het beginsignaal.

Na een onstuimig begin van de wedstrijd is het Grashoek/Koningslust dat op voorsprong komt. Het is Sil die met een verwoestend schot de keepster van Bevo verschalkt. 5 minuten later is het Bevo dat langszij komt. Het doelpunt is het gevolg van slordig balverlies op het middenveld. In de 22e minuut schiet Raoul schitterend de 1-2 binnen uit een vrije trap, randje zestien. in de 29e minuut is het Daan die het veld noodgedwongen moet verlaten met klachten aan zijn alvleesklier. Gelukkig staat Bart (Winge) te popelen zijn taken over te nemen!

Onder het genot van het alom bekende Oosters drankje, worden tactische wijzigingen doorgevoerd en de manschappen weer opgepept om scherp aan het tweede bedrijf te beginnen.

In de 53e minuut scoort Grashoek/Koningslust op prachtige wijze de 1-3... Helaas wordt het doelpunt afgekeurt na intensief overleg tussen scheids-en grensrechter. Koningslust /Grashoek combinatie antwoordt in de 64ste minuut. Het is Raoul die met een heerlijke uithaal de keepster dwingt tot een mooie save, Robin kan vervolgens binnenschieten, 1-3. Een klein kwartiertje later weer Grashoek/Koningslust combinatie de score uit te bouwen. Raoul kan simpel binnen tikken, 1-4. De 1-5 volgt snel uit een prima counter van de uitploeg. Raoul scoort zijn 3e. Luttele minuten later mag Raoul aanleggen vanaf 11 meter voor zijn 4e doelpunt van de middag. Raak! 1-6. Een 5e doelpunt wordt hem ook nog gegunt. Thimo stuurt Sil diep die op zijn beurt Raoul in staat stelt om te scoren 1-7. Dit is tevens ook de eindstand.

Een prima resultaat mannen, Proost!