Bieslo JO13-1 - ST Grashoek/Koningslust JO13-1JM

ST Grashoek/Koningslust JO13-1JM

Onder 13 zaterdag, JO13-1, 2e klasse 401

8 oktober 2016 10:30

Wederom hadden we een fantastisch voetbalweertje en mochten we naar Beesel afreizen, in de hoop er 3 punten uit mee terug te nemen. Niet iedereen was op tijd… maar dat mocht de pret niet drukken. De spirit zat er goed in en er werd door Bieslo afgetrapt. De eerste 15 minuten was het wat twijfelachtig. We kregen wat halve kansjes, maar dat gold ook voor de tegenstander. We waren niet balvast en erg slordig in de opbouw. Na 20 minuten met wat omzettingen in het veld ging de voetbalmolen draaien en het was meteen raak, door Luc die met een goede solo de bal in het net mikte. Na deze eerste treffer werd er gecombineerd waardoor Jelle nog voor rust 3 keer kon profiteren met schoten op doel (waarvan 1 eigenlijk een eigen doelpunt was).

Na wat kritische woorden in de rust met de opdracht om goed te blijven combineren gingen we de tweede helft in. Wij mochten aftrappen, en dat was de start van een mooie overwinning met veel doelpunten. De combinaties begonnen te lopen en we kregen kans op kans. Uiteindelijk kreeg Jelle de meeste kansen en scoorde in totaal 8 maal in de wedstrijd. De meegekomen supporters werden getrakteerd op een goede pot voetbal. Luc kon nog een 2de keer scoren, net als Teun met een geplaatst schot. In de laatste minuut van de wedstrijd werd de eindstand bepaald op 0-12, na goed doorzetten door Mick.

Opnieuw waren we als leiders/coaches zeer tevreden met de goede instelling en inzet van de jongens. Jongens bedankt voor deze heerlijke pot voetbal en op naar volgende week. De coaches/leiders Richard, Anton, Sander en Jeroen.