ST Koningslust/Grashoek A1 - Eindse Boys A1

ST Koningslust/Grashoek JO19-1

A-junioren zaterdag, A1, 3e klasse 401

17 oktober 2015 18:00

KGA1 moest vandaag aantreden op het ongebruikelijke tijdstip van 18.00 uur in Nederweert Eind. Heeft t hier aan gelegen?

Afgelopen woensdag kregen we al de signalen door dat Nederweert Eind een fysiek sterke ploeg was, en dat bleek. In het eerste half uur van de wedstrijd werden veel te veel duels verloren en keken we al tegen een kansloze 3-0 achterstand aan.

Daarna werden we wakker en werd de strijdwijze aangepast. Dit resulteerde in de aansluitingstreffer van Chris nog voor de rust.

Meteen na de rust kwamen helemaal terug in de wedstrijd. Eindse Boys maakte hands binnen de 16, dus een penalty voor ons. Rik schoot de bal beheerst in de rechter benedenhoek: 3-2.

Wie dacht dat we daarna door zouden drukken had het mis. Op de een of andere manier gaven we het daarna helemaal weg aan de tegenstander. Dit was echt het kantelpunt in de wedstrijd. Omdat de 4-2 veel te snel viel knapte er iets bij een aantal spelers en liepen we weer achter de feiten aan.

Nederweert liep daarna bij ons weg naar 7-2. Gelukkig kon Chris de stand nog iets draaglijker maken net voor tijd.

Mannen er had vandaag veel meer in gezeten als we met de juiste instelling het veld waren ingegaan. Nu hebben we een tijdje rust.

Fijn weekend allemaal en succes voor de spelers die op zondag bij de senioren in actie komen.